14 - Summering av årets tillväxtdiskussioner

Inför sommaren summerar Peter årets gäster i Tillväxtpodden och reflekterar kring de insikter och egna erfarenheter som han har inom försäljning och marknadsföring. Ämnen som tas upp är innovation, CRM, förändringsledning, marknadsfunktionens roll samt digitalisering och hållbarhet. Många olika ämnen som alla kan bidra till ökad lönsamhet och omsättning.

Read More
Hasan Fransson
11 - Säljutveckling för ökad tillväxt

Avsnitt 11 av Tillväxtpodden är det fokus på säljutveckling; dvs hur företag kan planera och driva program för utveckling av säljförmågan i sin säljorganisation. Thomas Anjou, Associate Partner på Ascend, gästar och berättar om sina erfarenheter och råd baserat på sin erfarenhet av att stödja företag inom effektiv säljutveckling.

Read More
Hasan Fransson
10 - Marknadsfunktionens roll i en tillväxtresa

Tillväxtpodden gästas av Robin Askelöf som är CMO på Hypergene. Hypergene är ett bolag som åtta gånger i rad blivit utnämnd till DI Gasell. Robin berättar om rollen som marknadsfunktionen har inom Hypergene samt hur de samarbetar internt och externt för att driva tillväxt.

Read More
Hasan Fransson
9 - Leda förändring framgångsrikt

Att lyckas med förändring är svårt - fler projekt misslyckas än lyckas med att upppnå den uttalade målsättningen. Tillväxtpodden diskuterar med Jeanette Tretten, VD på Econova, med lång erfarenhet av att leda flera förändringsprogram.

Read More
Hasan Fransson